Σελίδες

our penfriends in Kenya

our penfriends in Kenya

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

AMAF SCHOOL OF NAIROBI



 AMAF School (Atieno Monica And Family - named after the founder's mother).
The director of the school is Mr. Peter Lalo Outa

 He works very hard in order  to provide a sense of family to orphaned children who attend the school.
Amaf  school  is located in Riruta, in the Western part of Nairobi, in the Dagoretti Division. 

















Most of the pupils live in Riruta,a settlement made of people from different parts of Kenya.  The area is highly affected by HIV/AIDs that is the main reason  most of the children are  left without parents.
 Many of these children come from difficult home environments due to extreme poverty. For many families education is not an option for their children!







 AMAF School was founded in 2004 by  Peter Lalo Outa and his wife Gaudencia.
They have got three daughters,Monica,Sheila and Anastasia.
Peter and Gaudencia founded the school  after seeing the need of the children in their  community. 
 Under Mr. Outa's direction the school currently supports 520 children grades Pre-K through 12. 
 It provides the children with food and  education.
 Since 2010, Joseph  lives at the Amaf  school. There are many  in need of a safe and healthy place to rest their heads at night like Joseph.  Twenty teachers are currently employed by AMAF, all of them Kenyan.  


Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

...an email sent by Mr. Peter Lalo Outa ...


Hello friends,
I hope this finds you all well both at school and at home.
We are all fine and doing well at school and your friends
are really working hard to pass their end term examination.

We got your generous support which you sent to us after you
sang carol at school.I want to say thank you for the big heart
you have for us though we are very far away.We used the
money to buy some beans and green grams which we  use as food
at school.Thank you for making your friends have food for days.
Your teacher Anastasia tells us about your love for us and the
way you think about us.We love you and think of you too.

We were to have a skype chat last week but we could not due 
to the burial of one of the grandfathers which took place over
the weekend.We are very sorry but hopefully we are going to
have another day.

Please pass our love to your parents and the entire school.
Peter Lalo.

Anastasia 













Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Many wishes...

Don't forget our friends!
 They need your love!
                                                                      They need food!

Don't forget your penfriends!   They are waiting for your letters!     

'May the New Year bring to you Warmth of love and a light to guide your path towards a positive destination. Happy New Year!'

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού έχει θεσπίσει από το 2010 τη δράση «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».
Στόχος της δράσης είναι η αξιοποίηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία, ως βάση για τον εμπλουτισμό και την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου μέσα από την επιβράβευση και την δημόσια ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών» της μαθησιακής διαδικασίας. Η δράση αποτελεί μία πρωτοβουλία που επιχειρεί να ανοίξει το δρόμο σε ένα σχολείο που επιδιώκει τη συνεχή βελτίωση, την αλλαγή, την πολυμορφία καθώς και σε μηχανισμούς συνεχούς ανατροφοδότησης και υποστήριξης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών.
Η φετινή βράβευση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012 στην αίθουσα

 “Jacqueline de Romilly”    στο χώρο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και ανάμεσα στα 104 βραβευθέντα έργα βρίσκονταν και η εργασία βασισμένη στην επικοινωνία μας με τους μαθητές του The AMAF School of Nairobi  και την προσπάθειά μας να βελτιώσουμε τις συνθήκες ζωής των μαθητών στην Κένυα.




ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΟΥ:

"ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΥΡΙΟ. ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ...''

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ   330
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ
Αξιολογητής   1

Το έργο στηριζόμενο άρτια θεωρητικά βασίζεται στην μετάδοση της γνώσης μέσω της συνεργατικής διδασκαλίας και προάγει την ανθρωπιστική παιδεία. Η όλη του πορεία είναι δομημένη με σαφή τρόπο και όλοι οι εμπλεκόμενοι, μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς βοηθούν στο να προαχθεί μια κοινή ανθρωπιστική κουλτούρα με πανανθρώπινες διαστάσεις. Oι μαθητές μαθαίνουν συνεργαζόμενοι σε ομάδες να αναζητούν λύσεις σε προβλήματα της πραγματικής ζωής και της σύγχρονης κοινωνίας. Μαθαίνουν να αγαπούν την τέχνη και τον πολιτισμό κάθε λαού. Το έργο προωθεί τη διαπολιτισμικότητα λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες, τόσο της Ελλάδας αλλά και τις διεθνείς, της Αφρικής. Μπορούμε να τονίσουμε ότι μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε σχολείο, παρόλο που χρειάζεται αρκετή προσπάθεια εκ μερους των εμπλεκομένων. Είναι ένα άριστο έργο με πραγματικά άριστους δημιουργούς, μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και συγχαρητήρια αξίζουν και τα παιδιά στην Κένυα.
Αξιολογητής 2
Εκτιμώ ότι πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα, που πέρα από την θεωρητική του τεκμηρίωση, εδράζεται σε πρωτοβουλίες και δράσεις κινητροδοτικές και αποτελεσματικές στην ενεργοποίηση των μαθητών. Φαίνεται ότι κινητοποιήθηκαν οι μαθητές και οργανωμένοι σε ομάδες εργάσθηκαν πάνω σε ένα σαφή σχεδιασμό με κατεύθυνση  την προαγωγή της Ανθρωπιστικής Παιδείας και της Διαπολιτισμικής Αγωγής, στο μέτρο που μέσα από συγκεκριμένες τεχνικές εργασίας, στη διάρκεια ενός διδακτικού έτους εγκολπώθηκαν συναφείς ιδέες, στάσεις, αξίες, συμπεριφορές μιας τάξης και  ενός σχολείου που λειτουργεί με όρους συλλογικότητας. Επισημαίνω ιδιαίτερα το γεγονός ότι η συγκεκριμένη δράση υλοποποιήθηκε σε Δημοτικό σχολείο από εκπ/κούς ΠΕ06 αποτυπώνοντας εν τοις πράγμασιν ένα διαφορετικό μοντέλο παιδαγωγικής σκέψης και διδακτικού σχεδιασμού και δράσης των ειδικοτήτων. Παράλληλα είναι αξιομνημόνευτη η διάχυση της σχετικής δράσης μέσα από συγκεκριμένες παρεμβάσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και στο εξωσχολικό περιβάλλον, αναδεικνύοντας τον κοινωνικο-πολιτισμικό ρόλο του σχολείου, τις σχέσεις ώσμωσης με τα κοινωνικά περιβάλλοντα και την προαγωγή των μαθητών ως προσώπων σε κοινωνίες με οράματα και ιδανικά.